daikin-img
daikin-img
daikin-img

תוצאות חיפוש


מה ההבדל בין מזגן אינוורטר לבין כל מזגן רגיל?

היום כבר אפשר לומר כי מזגן אינוונטר כבש את השוק הישראלי בשנים האחרונות ונחשב להתפתחות המשמעותית ביותר בתחום מיזוג האוויר ויכולת המזגן לשלוט על הטמפרטורה.

מעכשיו אנו יכולים ליהנות מטמפרטורות מדוייקות בכל חדר, אשר אינן משתנות בעקבות עלייה או ירידה בטמפרטורה החיצונית לחלל וליהנות מחסכון באנרגיה לצד אקלים קבוע לאורך זמן.

תכירו את הטכנולוגיה החדשה

מזגן אינוורטר מבוסס על טכנולוגיה ייחודית, שהכניסה דור אקלימי חדש לבתים ולמשרדים בישראל. שמה של הטכנולוגיה נגזר מפעילותה: באנגלית המילה Invert משמעה להפוך או להמיר, וכך בדיוק עושה מזגן אינוונטר, הממיר זרם חליפי (AC) לזרם ישר (DC) ובכך מאפשר לווסת את ההספק החשמלי או התדר ששולטת בתפוקת המזגן ובצריכה האנרגטית. מזגן מיני מרכזי אינוורטר או מזגן אינוורטר רגיל, מבוססים על שימוש בטכנולוגיה חדשנית במדחס מערכת המיזוג . המהפך טמון בהוספה של פיקוד המנהל את פעולות המדחס ואם במזגן רגיל המדחס מתנתק בטמפרטורה שהוגדרה מראש, במזגן אינוורטר אנו עושים שימוש בחיישנים מיוחדים, המופעלים ברגע בו האוויר בחלל עלה מעל הטמפרטופרה המוגדרת, אך אינם נכבים אלה חוזרים לעבוד. מנגנון זה גם חוסך באנרגיה, שכן בהגעה לטמפרטורה המוגדרת מראש מזגן אינוורטר יפסיק אוטומטית לעבוד ובכך יפחית את צריכת החשמל והאנרגיה הדרושה להפעלתנו.

יתרון משמעותי בחללי מסחר ותעשייה

אם אתם עדיין שואלים מה זה מזגן אינוורטר נזכיר כי למרות שהמזגן שלנו מכוון לטמפרטורה קבועה, האקלים מחוץ לבית, לבניין או למבנה, משתנה לאורך כל שעות היממה: בבוקר הטמפרטורה עולה, בערב יורדת וכמובן מושפעת ישירות ממזג האוויר ובאקלים בעונה. לכך יש להוסיף גם את השינוי בתוך החלל עצמו. אם מדובר בחלל מרכזי, הרי שלאורך שעות היום יהיה שינוי בטמפרטורות הפנימיות מכורח הפעלת מכשירים, תנועה אנשים ועוד. כך שהתאמת המזגן לשינויי הטמפרטורה מחוץ ובתוך המבנה היא מהותית ביחס לחסכון אנרגטי ולכן ההוצאה הראשונית על מזגן מיני מרכזי אינוורטר מוחזרת בטווח הארוך דרך חשבון החשמל.

מזגן אינוורטר יתרונות וחסרונות

אם אתם שוקלים לרכוש מזגן אינוורטר או מזגן מיני מרכזי אינוורטר חשוב לדעת כי המחיר הראשוני שתקבלו יהיה ודאי יקר יותר, שכן מחיר הרכישה של מזגן אינוורטר גבוה יותר ממזגנים רגילים. עם זאת, חשוב לזכור כי החסכון בהוצאות החשמל לאורך זמן מצדיק את ההשקעה ומתאים (לבתים בהם מופעל המזגן לשעות ארוכות, משרדים או בתי מסחר, בהם החסכון האנרגטי יהיה משתלם גדול יותר ממחיר רכישת המזגן. כשמחשבים עלויות לטווח הארוך יש לקחת בחשבון גם את היתרונות הנוספים של מזגן אינוונטר, המתבטאים בחסכון אנרגטי מוכח, יעילות גבוהה יותר, עבודה שקטה של המגזן, שמירה על טמפרטורה יציבה וקבועה -ללא תנודות שגורמות לכוון מחדש את המזגן ומעלות את הבזבוז האנרגטי, קירור מהיר יותר של החלל ועבודה רצופה ללא תקלות ולאורך זמן רב יותר לצד מניעה של תחושת יובש (המוכרת לנו מהמזגנים הרגילים), שכן טכנולוגיית אינוורטר מפחיתה באופן משמעותי את תחושת היובש באוויר, בשפתיים או בנשימה ויוצרת אוויר נעים יותר בחלל. לכך יש להוסיף את הפעולה השקטה של המזגן, המושגת תודות לסיבוב ההדרגתי של המנוע והמדחס – שקט שמתבטא גם ביחידות הפנימיות וגם ביחידות החיצוניות של מזגן אינוורטר. פרמטרים אלו יורידו את ההוצאות הכלליות בחשמל של הבית או העסק ויעניקו לכם איכות אקלימים גבוהה הרבה יותר. מיותר לציין כי מזגן אינוורטר מחכה לכם גם במתכונת של מזגן מיני מרכזי אינוורטר, גם בתור מזגן אינוורטר רגיל עילי וגם במתכונת תעשייתית המותאמת לחללי תעשייה, מסחר ובילוי.

מאמרים אחרונים

מדריך: איך לבחור את המזגן המתאים לכם?

לבחירת המזגן המתאים לחלל או לבית שאותם נרצה למזג יש חשיבות גדולה, והיא משפיעה הן על טיב ואיכות המיזוג והן על ההוצאות שאיתן ניאלץ להתמודד. כיום קיימים בשוק פתרונות מיזוג מגוונים בעלי מאפיינים שונים, המאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לאתר בקלות יחסית את המזגן המושלם עבורם.

פרטים נוספים

כל מה שרציתם לדעת על חימום תת רצפתי

היום אנו יכולים ליהנות מיתרונות חימום תת רצפתי, המאפשר לחסוך ביעליות החימום באופן משמעותי, ליהנות מבטיחות משופרת ולהשתמש בטכנולוגיות ירוקות השומרות על איכות הסביבה, ומייתרות את הצורך להשתמש במיכלי סולר או גז.

פרטים נוספים

כך תשמרו על טמפרטורת המים בבריכה הפרטית

בשונה מבריכות ציבוריות המצויות בפיקוח משרד הבריאות ו/או הרשויות המקומיות, בריכות ביתיות הן באחריות הבלעדית שלכם, הבעלים. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לתחזק אותן באופן שישמור עליכם ועל בני ביתכם, יגן על הבריכה מפני קלקולים ותקלות ויאפשר לכם ליהנות מהשימוש בה, בראש שקט.

פרטים נוספים

מערכות מיזוג אוויר: הסוגים הקיימים – וההבדלים ביניהם

לצד בחירת הריהוט, הריצוף והברזים באמבטיה, מעבר דירה במדינה חמה כמו שלנו מחייב אותנו בהכרעה חשובה נוספת: בחירת המזגן המתאים ביותר לבית החדש. איך ניגשים לקבלת ההחלטה הזאת? הצעד הראשון הוא להכיר את סוגי המזגנים הנפוצים כיום בשוק כמו גם את הטכנולוגיות המתקדמות שיאפשרו לכם לחסוך בהוצאות – כפי שעשינו בסקירה שלפניכם

פרטים נוספים

מה ההבדל בין מזגן אינוורטר לבין כל מזגן רגיל?

היום כבר אפשר לומר כי מזגן אינוונטר כבש את השוק הישראלי בשנים האחרונות ונחשב להתפתחות המשמעותית ביותר בתחום מיזוג האוויר ויכולת המזגן לשלוט על הטמפרטורה.

פרטים נוספים

מהם מאיידים למזגנים?

מאייד הינה היחידה המותקנת בתוך המבנה הממוזג ומגיעה בתצורה גלוייה או נסתרת לעין.

פרטים נוספים

בחירה נכונה של מיזוג אוויר מסחרי תעשייתי

בעל עסק או מפעל: חשוב להשקיע במערכת מיזוג אוויר מסחרי על מנת להבטיח עבודה רציפה בחלל המסחר או הייצור, התאמה מירבית לתנאי האקלים הישראלים, שבקיץ כוללים טמפרטורות גבוהות מאוד וכמובן שמירה על חומרי הגלם ונוחות העבודה במתחם, שמבטיחה תפוקה מקסימלית בכל רגע נתון.

פרטים נוספים

מה זה מערכת מיזוג אוויר VRV / VRF ?

היום אנו נהנים מדור חדש של טכנולוגיה של מערכות מיזוג אוויר, המתבססות על שימוש בטכנולוגיית VRF (VRV) הפועלות על עיקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת.

פרטים נוספים

הרשמה לניוזלטר

השאר את כתובת המייל ותוכל לקבל ישירות אליך את כל העדכונים והחדשות של דייקין