daikin-img
daikin-img
daikin-img

תוצאות חיפוש


בחירה נכונה של מיזוג אוויר מסחרי תעשייתי

בעל עסק או מפעל: חשוב להשקיע במערכת מיזוג אוויר מסחרי על מנת להבטיח עבודה רציפה בחלל המסחר או הייצור, התאמה מירבית לתנאי האקלים הישראלים, שבקיץ כוללים טמפרטורות גבוהות מאוד וכמובן שמירה על חומרי הגלם ונוחות העבודה במתחם, שמבטיחה תפוקה מקסימלית בכל רגע נתון.

אם אתה מתלבט לגבי בחירת מערכות מיזוג אוויר תעשייתי ורוצה לדעת עוד על מזגנים תעשייתיים, זה המקום הנכון ללמוד את כל הפרטים הדרושים לבחירה נכונה ומושכלת לטווח הארוך.

ההבדל בין מערכת מיזוג רגילה למסחרית או תעשייתית

דבר ראשון שחשוב להבין הוא שכשאנו באים לבחור מערכות מיזוג אוויר תעשייתי מדובר בתחום שונה משל מערכות מיזוג ביתי. כאן אנו מתמודדים עם הצורך להתגבר על המרכז בין מיקום יחידת הקרור לפליטת האוורור. כך לדוגמה, במפעלים, מחסנים או חללים תעשייתיים נידרש לקשר בין הגז למדחס הפולט את האוויר הקר במרחקים ארוכים ומסיבה זו מומלצות בדרך כלל מערכות מיזוג אוויר תעשייתי המבוססות על מים, שעושות שימוש בצ'ילרים שמעניקים מענה לבעייה. כך מצננים את המים במערכת על ידי שימוש בגז הנמצא ביחידת הקירור ולאחר מכן מזרימים את המים לאורך הצנרת למרחקים גדולים – עד עשרות מטרים בתוך המבנה – כשהאוויר הקר נושב על הצנרת ובכך פולט את הקור. פתרון זה מאופיין ביעילות אנרגטית גבוהה לחללים גדולים וחסכון בהוצאות של אלפי שקלים בחודש בצריכת החשמל.

לא מתפשרים במערכות מיזוג אוויר תעשייתי

כשאנו באים לבחור מערכות עם מזגנים תעשייתיים או מערכות מיזוג אוויר מסחרי חשוב להגדיר מראש את תנאי החלל והאכלוס הצפוי: כמה אנשים צפויים לעבוד במתחם? אם מדובר בחלל מכירה או בילוי? כמה אנשים צפויים לאכלס את החלל במהלך שעות הפעילות? ואם מדובר במוסדות: מה צפי העומסים ובאיזה שעות פעילות? בחללי תעשייה יש לקחת בחשבון את האנרגיה הנפלטת ממתקני הייצור ומספר העובדים בכל רגע נתון. לכך נשכלל את גודל החלל, החלוקה הפנימית וחומרי הבנייה והבידוד בתוך המבנה וכמובן שנתייעץ רק עם יועץ מיזוג מוסמך (המנוסה בתכנון צ'ילר), שישכלל נתונים אלו עם תנאי האקלים המשתנים מחוץ למבנה. חשוב לזכור כי כשמדובר על מערכות מיזוג אוויר תעשייתי בחירה נכונה במערכת ושיבוץ מושכל של מזגנים תעשייתיים בעלי נצילות גבוהה, היא פקטור המשפיע באופן מכריע על הוצאות האנרגיה ותחזוקת המערכת לטווח הארוך. כך שלמרות שהמחיר של מערכות אלו גבוהה יותר ממערכות בייתיות, אתם יכולים ליהנות מחסכון במערך התיקונים, אחזקה ובקרת נצילות מתקדמת בטווח הארוך.

הפתרון המתקדם של מערכות VRV

כיום אנו יודעים כי אחד הפתרונות בעלי הנצילות הגבוהה ביותר וחסכון אנרגטי גדול יותר הן מערכות VRV, המעניקות פתרון מושלם לצרכי מיזוג אוויר מסחרי או מיזוג אוויר תעשייתי.

תחום זה מתחלק לשתיים: מיזוג אוויר תעשייתי מסחרי עם צ'ילרים בלבד ומיזוג אוויר מסחרי המשלב מערכות VRV. לפתרונות אלו יתרונות משמעותיים, כמו במקרה של מזגנים תעשייתיים בטכנולוגיית אינוורטר חכמה המשולבים במערכת עם כלים דיגיטליים לטובת חסכון בהתאם לשעות הפעילות, האקלים החיצוני והתנועה בתוך המבנה. בנוסף לכך מערכות אלו גם משנעות במהירות את זרימת הקרר ומפיקות רעש נמוך – שאינו פוגע בשגרת העבודה ומתאימות לשימוש במבנים תעשייתיים, האנגרים גדולים ובנייני משרדים.

בצורה זו תוכלו לשלוט בנפרד בכל אחד מהאזורים, להתאים את הטמפרטורה לכל חדר ולעשות שימוש בצנרת ארוכה באופן משמעותי מזו הנפוצה בשוק, כדי לתמרון במיקומים מאתגרים במבנה. במקרים אלו מציעים לכם לשלב במערכת יחידות קסטה מעוצבות. יחידות אלו בעלות נראות המשתלבת היטב עם התקרה המשרדית והן מאפשרות פיזור אוויר של 360 מעלות בחלל, שימוש במעבה מפוצל בעיבויי אוויר ואפשרות לבחירה מבין מגוון מערכות בקרה ופיקוד מתקדמות, המעניקות שליטה מלאה על בקרת הקירור והחימום בחלל.

מאמרים אחרונים

מדריך: איך לבחור את המזגן המתאים לכם?

לבחירת המזגן המתאים לחלל או לבית שאותם נרצה למזג יש חשיבות גדולה, והיא משפיעה הן על טיב ואיכות המיזוג והן על ההוצאות שאיתן ניאלץ להתמודד. כיום קיימים בשוק פתרונות מיזוג מגוונים בעלי מאפיינים שונים, המאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לאתר בקלות יחסית את המזגן המושלם עבורם.

פרטים נוספים

כל מה שרציתם לדעת על חימום תת רצפתי

היום אנו יכולים ליהנות מיתרונות חימום תת רצפתי, המאפשר לחסוך ביעליות החימום באופן משמעותי, ליהנות מבטיחות משופרת ולהשתמש בטכנולוגיות ירוקות השומרות על איכות הסביבה, ומייתרות את הצורך להשתמש במיכלי סולר או גז.

פרטים נוספים

כך תשמרו על טמפרטורת המים בבריכה הפרטית

בשונה מבריכות ציבוריות המצויות בפיקוח משרד הבריאות ו/או הרשויות המקומיות, בריכות ביתיות הן באחריות הבלעדית שלכם, הבעלים. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לתחזק אותן באופן שישמור עליכם ועל בני ביתכם, יגן על הבריכה מפני קלקולים ותקלות ויאפשר לכם ליהנות מהשימוש בה, בראש שקט.

פרטים נוספים

מערכות מיזוג אוויר: הסוגים הקיימים – וההבדלים ביניהם

לצד בחירת הריהוט, הריצוף והברזים באמבטיה, מעבר דירה במדינה חמה כמו שלנו מחייב אותנו בהכרעה חשובה נוספת: בחירת המזגן המתאים ביותר לבית החדש. איך ניגשים לקבלת ההחלטה הזאת? הצעד הראשון הוא להכיר את סוגי המזגנים הנפוצים כיום בשוק כמו גם את הטכנולוגיות המתקדמות שיאפשרו לכם לחסוך בהוצאות – כפי שעשינו בסקירה שלפניכם

פרטים נוספים

מה ההבדל בין מזגן אינוורטר לבין כל מזגן רגיל?

היום כבר אפשר לומר כי מזגן אינוונטר כבש את השוק הישראלי בשנים האחרונות ונחשב להתפתחות המשמעותית ביותר בתחום מיזוג האוויר ויכולת המזגן לשלוט על הטמפרטורה.

פרטים נוספים

מהם מאיידים למזגנים?

מאייד הינה היחידה המותקנת בתוך המבנה הממוזג ומגיעה בתצורה גלוייה או נסתרת לעין.

פרטים נוספים

בחירה נכונה של מיזוג אוויר מסחרי תעשייתי

בעל עסק או מפעל: חשוב להשקיע במערכת מיזוג אוויר מסחרי על מנת להבטיח עבודה רציפה בחלל המסחר או הייצור, התאמה מירבית לתנאי האקלים הישראלים, שבקיץ כוללים טמפרטורות גבוהות מאוד וכמובן שמירה על חומרי הגלם ונוחות העבודה במתחם, שמבטיחה תפוקה מקסימלית בכל רגע נתון.

פרטים נוספים

מה זה מערכת מיזוג אוויר VRV / VRF ?

היום אנו נהנים מדור חדש של טכנולוגיה של מערכות מיזוג אוויר, המתבססות על שימוש בטכנולוגיית VRF (VRV) הפועלות על עיקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת.

פרטים נוספים

הרשמה לניוזלטר

השאר את כתובת המייל ותוכל לקבל ישירות אליך את כל העדכונים והחדשות של דייקין