daikin-img
daikin-img
daikin-img

תוצאות חיפוש

תקנון הנגישות

 

אלקטרה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

אלקטרה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

 

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013 
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי. 
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc  ליציאה מתפריטים וחלונות.

 

  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

 

  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 

הסדרי נגישות במבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכניסה למתחם. בשער האבטחה:

  • קיימת חניות נכים בחניון פתוח כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרדי החברה.
  • במידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.

 

מידע נגיש

אלקטרה מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.

  • במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון.
  • במידה ויש צורך בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.

 

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים- נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו.

 

מוקד טלפוני נגיש

המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של אלקטרה בטלפון 1-700-50-400 בימים א’-ה’ בין השעות 16:00-08:00

 

אמצעים נוספים ליצירת קשר

  • דואר אלקטרוני – moked-service@ecp.co.il
  • פקס – 03-9530431
  • פניה באמצעות “צור קשר” באתר: https://www.electra-air.co.il/customer/service?nav=5%20?nav=5
  • פניה באמצעות הדואר לכתובת: יוסף ספיר, ראשל”צ
  • דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות:

שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות ל: מארק בינור, רכז/ת הנגישות של החברה.

טלפון : 073-2220488

markb@ecp.co.ilדוא"ל: