daikin-img
daikin-img
daikin-img

תוצאות חיפוש


מה זה מערכת מיזוג אוויר VRV / VRF ?

היום אנו נהנים מדור חדש של טכנולוגיה של מערכות מיזוג אוויר, המתבססות על שימוש בטכנולוגיית VRF (VRV) הפועלות על עיקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת.

טכנולוגיית VRV / VRF מאפשרת לכם ליהנות משליטה אבסולוטית במיזוג בחלל החדר. בהקלקה פשוטה אתם יכולים לקבוע מהי הטמפרטפורה המדוייקת שדרושה לכם בכל אחד מהחדרים, ללא השפעה על החדרים הנותרים, שאינם דורשים מיזוג.

VRF – VRV לא עוד בזבוז אנרגטי, מיחזור של אוויר מהמסדרון או השוואת טמפטרטורות בחללים הדורשים אקלים שונים והתוצאה: חסכון אדיר בהוצאות החשמל כל זאת על ידי אספקה מדוייקת של מיזוג רק לחללים הדרושים לצד אפשרות לתפוקת קירור משתנה. עוד חידוש של טכנולוגיית VRF / VRV, המאפשרת להתאים מספר רב של יחידות איוד למערכת עיבוי אחד והופכת את החסכון לפרמטר קבוע בחשבון החשמל. כך שהשאלה היא לא מה זה מערכת VRF / VRV אלא איזה מערכת VRV מתאימה לצרכים שלכם: כמה חללים אתם רוצים לקרר, כמה אנרגיה אתם מצפים לחסוך ומהן הדרישות המיוחדות שלכם.

איך עובדת מערכת מיזוג VRF / VRV ?

אם שאלתם את עצמכם מה המהפך הטכנולוגי, שווה להבין איך עובדת מערכת VRF. לא במקרה זכתה הטכנולוגיה לראשי התיבות: VRF=Variable Refrigerant Flow, המייצגת את השינוי בעבודת המערכת. מערכת VRV מתאימה את נפח זרימת הקרר בעזרת מדחס בטכנולוגית INVERTER, שמשנה את תפוקתו בהתאם לדרישת המאיידים (היחידות הפנימיות של מזגן) ומסונכרן עם מנוע מערכת בתדר משתנה. בצורה זו המדחס משנה את מהירתו בהתאם לדרישת המאיידים במערכת המיזוג המודולרית ומאפשר להשתמש במספר רב של יחיות איוד בו-זמנית באמצעות יחידת עיבוי אחת. כך כל אחד מהחללים ממוזגים באמצעות יחידת פנימית עצמאית, המותאמת באופן ישיר לתפוקה, לפיזור האוויר ולגודל החלל הנדרש. עקרון זה שונה ממערכות מיני מרכזיות רגילות, בהן ממחזרים את האוויר מחללים שונים באמצעות שימוש ביחידות פנימיות, כשבמערכת VRV האוויר שחוזר לחלל נלקח מתוך החלל הממוזג ובכך מאפשר ליהנות ממיזוג יעיל ונוח לצד שמירה על טמפרטורה קבועה.

עד 30% חסכון בהוצאות החשמל

לפני שאתם מקבלים החלטה, בעיקר כשמדובר במשרדים, בניינים רבי קומות או חללים תעשייתיים, שווה לבחון את היתרונות במערכות מיזוג אוויר VRF – VRV, המציעות חסכון אנרגטי שמגולם בהרבה כסף בטווח הארוך. מזגני VRV / VRF מצטיינים ביעילות אנרגטית המאפשרת חסכון של עד 30% בהוצאות החשמל לצד הקטנת זיהום האוויר. במערכות מיזוג דייקין משולבים בטכנולוגיה גם פטנטים ייחודיים וטכנולוגיות מתקדמות, המעלים רף זה שוב ושוב ונחשבים לחוד החנית בקדמה הטכנולוגית בתחום. מעבר לכך נהניית מערכת VRF / VRV יתרונות נוספים, כמו שמירה על טמפרטורה קבועה ,נוחות תרמית מקסימלית בכל סנטימטר בחלל, פעילות שקטה של מערכת המיזוג, גמישות בהתקנה ואפשרות לעבודה גם בתנאי אקלים קיצוניים ומחוייבות להתקנה ותחזוקה של אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בלבד – מה שמבטיח נצילות לטווח ארוך ועבודה עם המקצוענים בתחום. להשלמת התמונה נזכיר כי למערכת VRF / VRV חסרונות בודדים, המתבטאים בעלות השקעה ראשונית גבוהה יחסית (המתקזזת בחסכון האנרגטי והתחזוקה גמישה), וההתאמה למספר מסויים של מותגים, שיאפשרו לכם ליהנות מכל יתרונות המערכת.

הרשמה לניוזלטר

השאר את כתובת המייל ותוכל לקבל ישירות אליך את כל העדכונים והחדשות של דייקין

    מוצרים מומלצים


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/website/public_html/wp-content/themes/daikin-theme/single.php on line 207